poniedziałek, 24 marca 2014

WIP i plany na kolejne tygodnie

Na początek relacja z postępów weekendowych wyszywanek. Pracowałam tylko nad misiami. A to efekt:


Bardzo, bardzo podoba mi się ten haft! Wiedziałam, że będzie ładny ale pojawiające się pyszczki przerastają moje oczekiwania. Haft jest piękny!

W głowie mam tak dużo pomysłów na nowe wzory i wykonania, że zaczynam się w nich gubić. Dlatego postanowiłam poukładać prace według priorytetów i terminów wykonania:

1) pierwszą pracą jest oczywiście WIP, czyli niedźwiadki - na dokończenie tego daję sobie czas do 31.03.2014; (edycja w dniu 03.04.2014: punktu nie udało się zrealizować; termin przesunięty na 22.04.2014 ;) ostatecznie skończyłam je dokładnie miesiąc później, w maju :)
2) następnie szybka (mam nadzieję...) praca wykończeniowa: podszyć zajączka i wcisnąć patyczek, tak żeby był już gotowy do Wielkanocnego koszyczka; (edycja w dniu 03.04.2014: punkt zrealizowany!)
3) od 01.04. do 06.04. planuję wyhaftować dwie kartki-niespodzianki; (edycja w dniu 03.04.2014: zmiana planów - zajączek z gąską zastąpi wzór, jaki miałam wcześniej przygotowany do haftu na kartkę)
4) później nadejdzie czas na ciąg dalszy haftowania zajączków-prezentów (seria składa się z czterech zajączków: z jajeczkiem, z marchewką, z kwiatuszkiem i z gąską); (edycja w dniu 14.04.2014: punkt zrealizowany z małym poślizgiem ale jest!)
5) a po Świętach zasiadam do...SAL ROSETTA! - och, nie mogę się już doczekać tego projektu! :) w trakcie realizacji :)

Pląta mi się po głowie jeszcze parę innych rzeczy ale o nich we właściwym czasie :)


3 komentarze:

  1. Życzę Ci ,aby praca szła zgodnie z planem , a misie faktycznie robią wrażenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam te Misie na żywo! są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń