wtorek, 15 kwietnia 2014

WIPocalypse (15.04)


Hello everyone!

So today is another full moon so it is time for WIPocalypse!

The progress I am going to show you, I have made for the last three days ;) Since last full moon till now I was working on Easter Bunnies and it took me lots of hours.


This is how polar bears looked last month:


2014-03-18

And this is how it looks today:

2014-04-15

I hope I will finish it in this week :)

And here is my last bunny for my collection of four:

2014-04-12

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. There were four of them :) This one was the last I have made :)

      Usuń
  2. Zasługujesz na pochwałę, bo za Tobą kawał porządnej roboty z tymi niedźwiadkami, ciekawa jestem efektu końcowego . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Jak zwykle coś innego odciągnęło mnie od tego projektu.
      Jak zobaczyłam Twoje miśki z serii Tatty Teddy to zdecydowałam się takiego wyhaftować jako prezent. Te kłaczki na głowie porządnie dały mi w kość, trochę się z nimi naużerałam :)

      Usuń
  3. Wow! You're so close to finishing polar bears. It looks great!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful stitching! You are a quick stitcher.

    OdpowiedzUsuń