piątek, 27 czerwca 2014

Postępy w wykańczaniu UFO

Tak wyglądało UFO, które otrzymałam od mamy 06.06.2014:

2014-06-06

A tak wygląda dokładnie 20 dni później:

2014-06-26
Później tempo pracy wyraźnie zwolniło. Po prawie dwóch miesiącach od początku praca wygląda tak:

2014-07-28
Praca nad tłem jest bardzo mozolna, ale jednocześnie uczę się jak na lekcjach dla początkujących, w jaki sposób stawiać naprawdę ładne krzyżyki o jednakowym kształcie. Nauczyłam się też w jaki sposób trzymać igłę przy skręcającej się nitce, a to sprawiało mi długo problem :)

2 komentarze:

  1. Praca pięknie posuwa się do przodu. Ciekawa jestem jak obraz będzie prezentował się po skończeniu, bo jeszcze nigdy nie widziałam tego wzoru. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten komentarz! Pomógł mi w ruszeniu z pracą dalej. Ukończenie tła idzie jak po grudzie, ale nie poddaję się :)
      Pozdrawiam!

      Usuń